blajblaj

Alla inlägg under juni 2012

Av blajblaj - 5 juni 2012 15:37

Ja trött är jag. Hoppas jag kan gå snart. Hoppas.

Av blajblaj - 4 juni 2012 18:41

Oj vad det händer grejer, ett litet snedsteg och sen bara rullar det på! Hahahahh, fast det där lät fel, jag menar alltså, åt det bättre hållet. Nån uppe bland molnen håller koll på  mig och önskar mig gott. Och livet bara sker. Jag är jävligt nöjd just nu, och jag tänker fan njuta av det. Jag vet att det kommer komma nedförsbacke snart... Det brukar det ju göra, men NU, just NU, är allt ta mig fan toppen!   


Det var en cepelugn dag på jobbet vilket var lagom trist. jag hatar när det inte finns nåt att göra, jag får DAMP och alla runt omkring blir liksom lite tröttare än vanligt. Hahahah inte för att DET är mitt problem, precis som en del andra saker som händer i periferin av mitt liv, men  ja.. Hahaha, ne, helt enkelt inte mitt problem.  


Och jag var faktiskt och tränade idag. Det var ett tag sen, men ja, lika trist som vanligt, 45 minuter av mitt fantastiska liv till spillo... Men ja, egentligen hade jag väl inget annat för mig heller.. Så. Ja ok. Hur som helst hade jag glömt handduk, och jag pallar inte att åka hem helt svettig o ecklig, så jag köpte en sån där röd fin "friskis handduk" och det var väl i sin ordning, men killen i kassan övertalade mig oxå till att köpa en sån här:   Vilket var... BLAND. DET. VIDRIGASTE. JAG. ÄTIT. I. MITT. LIV. Eller alltså, jag överdriver, men det var inte gott. Men jag blev mätt och ja, då fick väl det vara dagens middag. Men alltså, nä inte igen. Och det är då fan va jag fryser när jag kommer hem från träning. Huuu, skulle haft nån som värmde mig nu alltså! Heheheheheh


Ok jag tänker fan ta en tidig kväll, jag har tydligen lovat att jobba 8-18 imorgon, och på torsdag, ännu värre, 8.30-24.00 uäk. Men men, jag får se det som ledighet. LEDIGHET. Mmmmm. That´s what I´m saying! Åh jag på så larvigt bra humör!!! Hahahah men bare with me, det kommer nog gå över!  


Ok, over n´out


Av blajblaj - 4 juni 2012 04:45

Den dära låten alltså. Hahahah den glädjer mig! Hahahahahah


Idag är det den 4:e juni, det e väl faan va tiden går fort? Min andra kusin tar studenten den 8:e, det e helt galet, och jag säger preciiiiiis samma sak som när hans storebror tog studenten förra sommaren: Jag är FAN inte så gammal! Heheheheh jag är inte det. Huuuuu.  


Och varför får jag såna finnattacker EFTER mensen? Ska dom inte komma samtidigt och sen aldrig mer?? Det e då faan alltså. Fast om jag ska vara helt ärlig har jag märkt en tendens: Jag har liksom ingen direkt hunger precis när mensen tar slut, ipso facto jag äter nästan ingenting, och Voíla, finnattack. Behöver alltså äta mera!    WoooopWoooop!! Eller som min chef sa när jag hade synpunkter på dom nya arbetskläderna: men hallå, du har former! Mmmm. Jessicas favvo: Jag är i form! Rund är oxå en form. Hahahahah


Och den här låten e inte helt fel heller:


Ok, nu har jag bråttom, som vanligt. Over n´out. 


PS friskis idag? Hmmm... Kanske.

Av blajblaj - 3 juni 2012 20:04

Hur kunde jag glömma??   Varsågod, här får, du, av mig!

Av blajblaj - 3 juni 2012 19:46

Jag vill bara berätta att jag är cepenöjd. Meeeen sen insåg jag att jag har missat sista tvättiden, med 20 min, springer dit i hopp om att den finns kvar. Nä. Det kommer en kärring, och ska in, jag öser ur mig: fan jag e så dum, hade bokat men glömde tiden, yadiyadi.. Hon tittar och säger: oj då. Går in och det är ta mig fan bara hon där. Hon har alltså tagit min tvättid. Hora. Jag ska googla på tvättmaskiner, NU.


Fast jag är ändå cepenöjd. CEPENÖJD! HAHAHA!!!!! Nu blir det åka av.

Av blajblaj - 3 juni 2012 09:21

Jag somnade som ett litet barn igår. Sov hela natten och sov så jävla skönt! Herregud, det känns som det var evigheter sen jag sov så gött!    Det var det ju säklart inte meeen... Heheheheh


Idag måste jag ta mig iväg för att köpa lite tyg, jag har lovat att sy en MINIMAL bikini till vår chef i avslutningspresent. Hon ska flytta till Brasilien och bli hemmafru, och tydligen har dom riktigt stränga regler vad gäller bröst på stranden. Man får absolut inte visa bröstvårtorna för då får man böter. Såååå, jag ska sy en bikinin som verkligen bara täcker den ytan och jag ska göra en svenska flaggan variant! HAHA  


Jag försöker ta upp stickningen igen oxå, det går så där, har fått repa upp en gång hittills, men ja.. Så är det ju när man inte har gjort det på ett tag. Det blir lite dåligt men sen kommer man in i det och då går det bättre. Och fortare och man blir lite gladare av det. 


HAHAHAH det låter som om jag har skrivit om nåt helt annat!! Hahahahah   Men det är faktiskt stickning! 


Ja just ja, på tal om nånting helt annat så får jag kanske besök idag. Hohohohoh, det kan bli trevligt. Mycket trevligt till och med. Men vi får se... Jag återkommer om det.


Hej då.

Av blajblaj - 2 juni 2012 18:29

Efter senaste inlägget kom det lite ångest, eller nja, ångest, det är kanske lite överdrivet.. Det kom lite tveksamma känslor. Men ett par sms med Steeen och ett bad med film senare är allt lugnt och fint, jag menar, varför ska JAG ha ångest?? Herregud, man lever bara en gång, eller hur? Den gången ska man inte slösa bort.  


Undrar vad jag ska äta idag? Jag har kyckling, men ingen fantasi what so ever. Kanske paj? Kanske kycklingtackopaj? Mmmm. Kanske... 


Huuu kaffet från imorse smakade verkligen skit. Jag borde äta nåt. Wow NU såg jag att klockan redan är tjugo i sju! Heheh oj, oj, jag har för mycket fritid. Mmmmm. 

Av blajblaj - 2 juni 2012 12:21

Efter att ha kunnat gå en halvtimme tidigare från jobbet igår, så åkte jag på AW på RP. Lika trevligt som vanligt, och jag hade kramp i kinderna ett flertal gånger. Ja alltså för att jag skrattade så mycket. Helt underbara killar som jobbar där alltså! Vid halv elva var det bara "järngänget" kvar, dvs jag, Max, John och Johnny ( hmm, undrar om båda stavar med h eller hur var det nu...?? Skit samma   ) Och så var det en annan där oxå, men han va lite alkad så jag försökte att inte märka honom så mycket... Hehehehe, inte för att dom andra var särskillt nyktra men ja, så är det visst. Tillslut bestämde vi oss för att dra till Orangeriet. Ett ställe på Norr mälarstrand tror jag det var. Super trevligt och Max fick mig till och med att dansa lite.. Ehhh, det var nog roligare för dom runt omkring tror jag. Hrmf. Ok, inte tänka på det! Hahahah När dom stängde vid ett satt vi kvar som dom där jobbiga gästerna som aldrig går och när vi tillslut fick upp våra arslen ur vintagefotöljerna var jag cepetrött... Men det blev i alla fall snack om att gå vidare, vilket vi påbörjade, tills jag såg en taxi släppa av folk. Jag haffade den och 30 minuter senare var jag i Fiskis. Tror inte ens jag sa tack och hej... Mmmmm. Trött som ett as, men. Ja... Det var här det blev förvirrat. Huuuu. Men efter ett par sms vid tresnåret kunde jag slappna av och nu hägrar den 14:e    


Idag blir det total städdag. Det behövs, och jag har tvättstugan imorrn så det passar ju sniceigt att byta sängkläder. Har fixat en klassikerlista på 5 timmar, så nu är det bara att hoppa i rullskridskorna! Höhöhöh! Först sängen...


Over n´out


PS. Jag är så jävla glad att jag är nykter! DS.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards