blajblaj

Alla inlägg den 22 november 2015

Av blajblaj - 22 november 2015 09:40

Ja, igår va en mycket bra dag, så det är kanske inte så konstigt att jag kraschar idag...


Dagen började med att jag åkte till katthemmet, inga kufar men helt ok. Kände väl kanske att mitt gamla vanliga LATA jag kom fram och inte alls ville jobba gratis. Men.. Ja vi får se vad det blir av det. 


Blev nervös när katthemspasset började lida mot sitt slut, fick hjärtklappning och var allmänt upprörd i kroppen. Medan hjärnan snurrade iväg med allsköns tankar, som bara gjorde mig mer nervös tog jag mig ut till fiskis. En stund av antiklimax inträdde då P inte var hemma. Det var en av de tusen scenarion jag hade föreställt mig men det gick iaf inte att reagera som vettig person. Men tillslut lungnade jag ner mig och ringde P, frågade OM han var på g hemåt eller vad som hände. Det var han och jag sa att vi måste prata. Han hade bytt till vinterdäck och skulle nu köpa flyttkartonger... Han kom hem lite senare och jag började prata. Sa allt om att jag tänker flytta hem och att det faktiskt är skitjobbigt för mig att vara så jävla snäll och förstående som jag är, att han får ha lägenheten till 25:e dec och landet januari ut, men sen ska det va tomt. Han sa alla rätt saker en person som har gjort slut med annan kan säga. Och det hela utvecklade sig till ett mycket långt och givande samtal. En del gråt men också mycket bra saker... Han har fixat boende och kommer flytta redan i månadsskiftet. Jag troooor jag kommer hålla mig till planen iaf, och flytta hem den 25:e men... Jag vet inte. Bad honom skicka ett mess när lägenheten är tom. Sa att han skulle ta ALLT han dragit in. Och det höll han ju med om.


Jag vet inte om det är rätt att försöka radera en människa från ens liv så här som jag gör nu, men jag måste nog. Jag har raderat alla bilder med honom från instagarm, som tur var det inte så många. Har även tagit bort hans familj. Vill inte påminnas. Har tagit bort vissa där jag bara påminns utan att han ens är med.


Han kommer ta hela servisen som vi fick av hans syster i våras. Det betyder att jag inte har några tallrikar, varken stora, små eller djupa. Ingen soffa. Inget soffbord. Inget köksbord, ingen kökssoffa. Ingen matta. Satt i soffan och försökte föreställa mig hur det kommer se ut. Det gick inte. TROTS att jag har bott där innan han fanns i mitt liv.


Helvetes jävla skitliv!!! Det verkar vara en gråtdag idag. Kan inte sluta. Det bara rinner... HATAR DET HÄR.    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards