blajblaj

Alla inlägg den 24 november 2015

Av blajblaj - 24 november 2015 10:20

Har höjt CSN lånet, fick det godkänt idag och första utbetalningen kommer imorrn. OCH jag får retroaktivt för det här läsåret, vilket ger en nätt summa av 24 000 bagis imorrn och sen 13000 resterande månader. Tack. Jag vet att det är ett lån och att det ska betalas tillbaka men just nu känns det ta mig fan magiskt. Jag behöver inte någon. Den allra bästa jag har är jag.


Dessutom kommer fantastiska LIiis till stan i morrn och vi ska gå ut och äta! Jag har bokat bord på Restaurang Clou, som ligger ett stenkast från hennes hotell.   tror jag... Hehehe. Är ju dessutom ledig hela veckan så jag tänkte shoppa lite under dagen och ta tillfället i akt och klä upp mig. Varför inte liksom. Ett par nya skor kanske?? Mmmm....


Ytterligare en ny känsla tar form i mig, den är antagligen övergående men den är skön! Jag tänker: Vafan ska jag med honom till? Vad har han tillfört i mitt liv förutom ett visst mått av trygghet, snällhet och en fast sexpartner? Jag har jämfört med allt dåligt jag har haft förr, och då är han ju paradiset. Det är ju bara det att jag vill ha mer. Han sa, sist vi sågs: Jag kanske inte förtjänar din kärlek... Och vid närmare eftertanke... Nä, det kanske han inte gör. Jag vet att det kommer något bättre ut av det här. Jag tänker hitta tillbaka till mig igen. Och det kommer bli awesome. Och det spelar ingen roll om han träffar någon annan och skaffar familj, jag hoppas han blir lycklig. Det gör jag faktiskt. Jag vill bara inte vara i närheten. Och som tur är slipper jag det... Jag vet att jag låter... Glättig. I brist på bättre ord. Men jag känner mig glättig just nu, och jag måste köra på dom känslor jag känner... Det kommer gå över det här med.


DET

GÅR

  ÖVER  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards