blajblaj

Alla inlägg den 27 november 2015

Av blajblaj - 27 november 2015 09:18

Vi ska till Linneberget och det är bra. Vi ska elda, ta de tlugnt och vara i skogen. 


Igår var en jobbig dag. Jag tänkte mycket och grät. Men det går ju som det ska gå, längre och längre mellan gångerna, det gör mindre och mindre ont...  Livet liksom fortsätter. Som sig bör. Asch. Nog om det. Nä, just det, skriver ner det för att minnas: Tia hörde av sig till syster. Inte bra. Så jävla själviskt och dumt att jag... Jag vet inte. Men seriöst, efter att jag UTTRYCKLIGEN bett om att de inte ska höra av sig. Och ändå, bara måååååste hon göra det ändå. Det är åt helvete. Och det spelar faktiskt ingen roll att resten av familjen både har och fortsätter älska mig. DET SPELAR INGEN ROLL, FÖR P GÖR DET INTE. Jag var faktiskt inte ihop med hans systrar, jag var med honom och HAN har lämnat mig. Jag vet att hon inte menade något illa, tvärt om, men det är inte ok. Inte ok alls.


NU ska vi strax åka, dags att packa ner datorn. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards