blajblaj

Alla inlägg den 25 november 2015

Av blajblaj - 25 november 2015 09:37

Idag ÄR en bra dag. Vad gäller P och allt det där jobbiga tänker jag mest: Under de här tre åren har jag gått från att vara nykär till att få djupare känslor och tänka att vi blir mer och mer tillsammans. P har gjort det motsatta, gått från att vara nykär till att bli mindre och mindre kär tills det inte fanns nåt kvar. Det känns dumt. Alltså JAG känner mig dum. Hur har jag inte förstått och jag vet inte... Vafan liksom... Jag hade inte tänkt gråta idag men hörde nyss Melissa Horn sjunga i nån tvsoffa. Jag hann dock byta kanal innan det rann ut. Jag pallar inte att gråta mer. Jag vill inte. Han är bara inte kär i mig.

Idag ska jag shoppa. Hade ju tänkt smita utomlands om jag fick extra pengar men det finns helt enkelt varken tid eller samvete till det. La 1500 på mig själv imorse och bara det känns.. Nja. Men jag måste ge mig själv saker nu. Jag måste hitta till det där stället där jag betyder mest. Allt kommer bli bra.

Ikväll ska jag ut och äta med Liiiis som är i stan på kurs. Det ska bli så härligt, och jag är överpeppad. Har försökt få till ett häng med Oscar men det verkar inte gå så bra. Är sjukt sugen på att gå på komediklubb får se om det blir nåt av det...

Nu måste jag skriva en shoppinglista så jag inte glömmer alla vardagsgrejer... Det är en underlig känsla att bo i en kappsäck. Är lite trött på det redan. Men snart får jag flytta hem! Till en TOM LÄGENHET. På ett bra sätt! ?

Ok, over and out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards