blajblaj

Alla inlägg under september 2011

Av blajblaj - 28 september 2011 20:11

Sov ju inte så bra, och så jobba en hel dag... Och så jogga när man kom hem!   Japp! Så duktig va jag... Orkade inte göra nåt fancy till middag så det blev falukorv med stuvade makaroner. Men, beeing me, kunde jag ju inte låta makoronerna vara, så jag hade i lite ost och kryddor. Och ta mig fan, det blev skitgott. Heheheheh Mästerkocken!  


Så jävla irriterande: jag hittade massor av bra saker som jag skrev  ut på jobbet, men jag har fan inget minne. Så dom ligger snällt kvar i skrivaren. Undrar vad receptionisten kommer tänka när hon ser dom. Höhöhöh Men ja, irriterande eftersom jag inte har någon skrivare. Slapp bokningar imorgon o fredag, än så länge, känns rätt gött. Och så lyckades jag få tvättid klockan sju imorgon bitti!!! Yey!   Det e ju för sig bara bra om jag kommer upp i tid. 


Blev utbjuden på kaffe idag oxå.. Eller ja, alltså inte att dricka kaffet idag, men jag blev ubjuden att ta kaffet någon dag.. Heheheh jag är även mästare på att skriva obegripliga meningar. Hur som, det blev jag, och det måste vara något med mig, men dom där runt tjugosnåret verkar gilla mig!?!? denna var också född nittio.    Det e jag och Demi! HAHA fast hon ska ju skilja sig nu... Huuu har alldeles för mycket tid att läsa skvaller som receptionist!




Nu ska jag spela lite, tjo! 

Av blajblaj - 28 september 2011 09:43

Vaknade vid 01.30, och sen var det kört. Fy fan, tror jag slumrade till vid 4-snåret. Men hade ju ställt klockan på 05.15 Det va trist. Jag fattar inte varför det blir så här ibland! Det känns så onödigt   


Telefonen funkar i alla fall. Det e ju en posstiv grej. Ja , just det, 21-åringen hörde av sig igen. Så jag svarade: DU det e ingen idé, nån annan gång kanske...  Får tillbaka: Nehe ok vadårå? :/ Så jag svarade som det var: du är alldeles för ung för mig, jag är seriös, har ingen lust med nåt casual... Svar: Meeeh, jag som verkligen ville träffa dig sötis :) Jag gillar bara äldre, kan d inte ge mig en chans då?


Hahhaah, ja man får ge nittitalisterna det i alla fall, jävligt gåpåiga och "wont take no for an answer"aktiga...   Jag svarade: Heheheheh, ihärdigt... Men lite charmigt, vi får se, jag hör av mig under veckan:) / sov gott


Fick ett svar men... Det håller jag på. Höhöhöhöh!


Sitter och tråkar i värtan. Men det har varit lite att göra hittills och det e ju bra. Nu lite kaffe och skriva ut lösenord.      

Av blajblaj - 27 september 2011 20:15

Telefonnätet ligger nere. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Innan jag upptäckte det ville jag inte ringa en själ, men nu när jag vet att jag inte KAN så vill jag ringa hela Världen!! Gaaaahhhhh!  


Upptäckte att jag inte alls hade bokat tvättstugan idag, jag hade bokat imorgon. Men nu blev det visst jobb ute i värtan imorrn så det e bara att glömma. Tydligen ska jag på upplärning nån annanstans oxå torsdag och fredag, men vad det är, är fortfarande lite av ett mysterium... Men det e kul, man ska ha lite överaskningar väntandes. 


Så om ni vill mig nåt, får ni maila... Buuuhuuuu  

Av blajblaj - 27 september 2011 15:33

Vart tog den här dagen vägen??! Alldeles nyss kollade jag klockan och den är redan HALV FYRA???? Men, men.. Ja, visserligen har jag hunnit storstäda, baka bröd   och spela lite spel och slänga grovsopor och gå ner med grejer till förrådet, men va fan, dagen försvann?? Jag måste nog ha varit nån form av bagare i mitt tidigare liv. Eller kanske en bondmora med 100 ungar och en massa djur? Hehheeh, med tanke på att jag verkligen INTE vill ha barn i detta liv menar jag... Och eftersom jag gillar allt husligt och djur. Hmmm. Sånt kan jag tänka länge på.   Som ett riktigt mos. Hihih


Alla som älskar sthlm måste lyssna på "Eken" med Fred Åkerström. Underbar.     

Av blajblaj - 27 september 2011 09:23

Mycket irriterande. Antar att jag har legat konstigt eller nåt. Uäk. Idag har jag bestämt mig för en fixardag. Jag ska städa och har tvättstugan och tänkte hänga upp lite tavlor. Jag måste ju ändå bo kvar ett par bra år så varför inte göra det lite hemtrevligt??  


  Varuprovsbullarna jag fick igår!! Mmmmm... Vill ha fler. Och den här ulliga grejen hittade jag när jag va ute o joggade för 2 dagar sen: Så jävla söt, jag ville egentligen plocka upp den och gosa, men jag vet inte, dens vibbar sa mig att den inte skulle tycka det va lika kul som jag!    Läste en av dom bästa kolumnerna på länge! Sök upp den på www.metro.se om du, liksom jag, är trött på KNUGAFAMILJEN (felstavat med flit) Åh va jag önksar jag hade lite pengar, då skulle jag shoppat loss i tygparadiset. Meeen... En annan gång kanske.


Over n´out       

Av blajblaj - 26 september 2011 21:46

Man känner sig alltid lite som ett skilsmässobarn när man hör grannarna bråka.. Eller, jag gör det i alla fall. Och det känns så där påträngande och pinsamt. Och man blir lite nyfiken och ja, inte vet jag... Obehagligt är det oavsett. Och när det låter som om dom jagar varandra. Inte bra. När ska man ringa polisen? Inte fan vet jag. Men jag vet att jag har bråkat med mina ex ett antal gånger och det är inte många av dom gångerna det hade hjälpt att ha polisen i faggorna. Äh. Damma av ordspråket: När du genom livet vandra, sköt dig själv, och SKIT I ANDRA.  


Bilder o skit kommer imorrn. Go´natt   

Av blajblaj - 26 september 2011 15:54

Sitter i en tråkreception i godan ro, och in kommer en bagare i full mundering, med en påse. I påsen huserar 3 st bullar, 2 kanelbullar och en vanilj&kardemummabulle. Jag dog lite och tackade min lyckliga stjärna för att ha en sån fantastisk tur. Vikten tackar inte lika mycket, men det skiter jag i!!   Bild kommer lite senare, jag har ingen usb och kan nog ändå inte koppla in den även om jag haft en.


Snart får jag gå hem. Mmmm. Snart.



Av blajblaj - 26 september 2011 09:39

Fattar inte vad som händer just nu... Sov lika konstigt i natt som för ett par nätter sen. Håller på att somna och så blir jag bara klarvaken, och så vrider och vänder jag mig som en galning. Isch, vet inte vad klockan var när jag somnade meeen... Vaknade vid 7 fast gick inte upp förrän 8... Tänkte det va bäst eftersom jag ska jobba idag oxå. Men, har redan hunnit jogga och duscha, så nu ska jag bara eftersvettas klart så jag kan klä på mig och göra mig klar!   


Jag har redan börjat längta efter julen. Jag vet. Det är liiite tidigt, men jag kan inte hjälpa det. Hörde "i´ll be home for christmas" med Good o´l Bing Crosby. Jag älskar den låten. Och jag älskar Bing!! Hahahah Underbart. I år ska jag go extrem! Det ska fan knappt gå att komma in i lägenheten, och jag ska sy nya gardiner och, och och!!!! Ok, andas... http://www.youtube.com/watch?v=VFGfCn5rKIM

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards