blajblaj

Direktlänk till inlägg 17 november 2015

Igår är över

Av blajblaj - 17 november 2015 07:15

Idag är en ny dag och även om den känns tung och tråkig så är den iaf inte igår. Det gick bra att prata med P, men vi kom inte fram till så mycket... Jag tror vi bestämde att han bor i lägenheten tills han har packat färdigt, vilket kan bli allt från 1 vecka till några veckor. Jag vill iaf inte vara där på ett tag, vill bo runt som en luffare så jag är så trött på det, och har sån hemlängtan att jag är lycklig att bara få vara ensam. Men han hade inte fått höra något om boendet han hade på g, det var någon genom hans syster som hade ett gästhus till uthyres på sin tomt vid Strömma, så jag sa att han slulle kolla upp landet lite noggrannare, för det hade han ju inte gjort, och skulle det skita sig med allt annat kan han bo där till våren. Jag kommer ändå inte vara ute, och då kan han ta nästa kvartalshyra, vilket är bra för en fattig sate som jag! Dessutom verkar det som att jag kan behålla möblerna, jag sa att vi skulle avvakta lite på det för han är fortfarande i chock och det är jag med. Han kanske vill ha möblerna om några månader och då får det ju bli så. Tills dess får jag behålla dom, och det känns bra. Det är ju inte direkt möblerna som göra att P finns i lägenheten, det är ju alla hans GREJER, det som är hans liv liksom, datorn, kläderna, tandborsten, alla småprylar, hans böcker, inte så många men dom finns ju där.. Och en massa skivor och en LP spelare... Han kommer ta kökssoffan och ljudsystemet. Och det kan jag verkligen leva utan. OCh allt det kommer han ju ta bort. Min plan är fortfarande att flytta hem den 2:a januari. Det är då jag kommer hem från Karlstad efter nyår. Det blir bra. 


Det jobbigaste igår var att det är så tydligt att vi båda tycker så extremt mycket om varandra. Och att vi båda så gärna ville att det här skulle funka, men att vi samtidigt fattar att så är icke fallet. Att för att det skulle funka så skulle det behövas alldeles för stora uppoffringar, som ingen av oss är beredda att göra. Vilket såklart är bra, ingen ska behöva ändra sig för någon annan. Men det var så jävla jobbigt att vara där, fast mest jobbigt att åka därifrån, vi tvättade ju och det va kanske inte så bra, det kändes som en helt vanlig vardag bitvis, och det va tungt. När vi va färdiga med det satt vi och pratade nån timme till och sen kändes det som att vi bara drog ut på det. Och det kändes nästan som att vi aldrig skulle ses igen?? Men det kommer vi ju, fast... Jag vet inte när. Sen skjutsade han mig till föräldrna. Hade sjukt mycket packning så det va nice. Men så jävla jobbigt. Och han försökte va lite glatt peppig och det va fan inte bra. Fick med mig mycket men inte allt som jag vill ha och som jag behöver.. Jag ska dock verkligen försöka att inte åka till lägenheten i "onödan", vi behöver distansen... JAG behöver distansen.  


Helvetejävlaskitlivskukfittasjävlafanskapskskitbaj
skuksfanskap!!!!!!!!!!!!!! GGGAAAAAAAHHHHHHHH! Jag hatar att jag inte får vara lycklig! Lycklig tillsammans med P. 


Det kommer en till sommar och då har det gått 6 månader, och om 6 månader kommer det kännas bättre. 


Nu ska jag dra till skolan... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards