blajblaj

Alla inlägg under januari 2012

Av blajblaj - 27 januari 2012 19:11

Av blajblaj - 27 januari 2012 18:23

Mmm. Middag. Godis. Och så lite mera godis. Mmmm. Har faktiskt inte ätit nåt sött på flera dagar, men nu. Ja nu small det.  


Ikväll kanske, kanske det blir lite raggarhäng med Fina Oscar. Imorrn blire häng med syster ute hos föräldrarna. Förhoppningsvis kommer vi hinna filma lite!! Hahahah vi har så mycket ideér, och vi, ta mig fan, MÅSTE få till det! Heheheh, det kommer bli SÅ BRA  .


Jag har oxå hunnit nätshoppa lite:       Tåstrumpor! Hehehhe ja, jättefina. Ska försöka hitta ett par nya jobbdojjor oxå. Så jag kanske kan bli av med den jävla fotsvetten!!! Huvva. Det e så jobbigt att nästan ha ihjäl folk bara för att man tar av sig skorna   , från www.laba.se , för oss som har lite strumpfetisch. Mmm. Många fina strumpor, och faktiskt inte JÄTTEdyra. Eller jo vissa, men inte alla.    


ÄNTLIGEN HELG TA MIG FAN     

Av blajblaj - 27 januari 2012 04:46

jävla trött. Så JÄVLA trött. Jag vet inte hur jag ska orka med den här dagen. Först in till jobbet, byta om och stressa igenom morgonskiten, sen måste jag hinna byta om igen, inför kurshelvetet som börjar 9.30 Och jag vill bara va hemma. Jag vet inte vad det är men jag har liksom inte ork att vara social. Alls. Jag e så jävla översocial på vardagarna, på jobbet, så jag pallar fan inte ens att tänka på att vara trevlig utanför. Jag är nog det ändå   men ja, du fattar nog. Och nu känns det som om den här veckan har varit alldeles för lång. Det borde varit fredag senast igår. Men det var det inte.


Ok, jag ska inte klaga, det ÄR ju fredag idag. Men som vi alla vet så har min hjärna ett eget liv som inte alls sammanfaller med hur det borde vara. Tänk vackra tankar


Huvudvärk idag med. Skitliv.


Och hur i HELVETE KAN FOLK INTE SE SKILLNAD PÅ MIG OCH SNÄRTAN??? Hur fel bild har jag av mig själv egentligen? Hon e verkligen inte ful, men. Ja, hon ser inte ut som mig. Hon är MYCKET kortare, och har korvfingrar.   Och tunt stripigt hår. Som e liksom färgat lite så där.. Ja, konstigt, med lite slingor och så. Äh skit samma. Asch! ASCH!!


Och så måste jag springa. FAN.    

Av blajblaj - 26 januari 2012 21:49

Jag har inte gjort en enda av sakerna jag skrev upp imorse. Idag har varit en jävla helvetesdag på jobbet. Jag fick stå ut med extrem personalbrist, snärtan som vänder kappan efter vinden och till råga på allt LJUGER. Det var så absurt att jag inte riktigt tror att det hände. Och så kufen på det. Som gapar stort och brett om mer personal etc etc. Och när vi sen står med chefen och pratar om just detta, inte säger ett jävla knyst. Jag stod och pratade för oss alla, och jag håller inte ens med. Jag valde att agera demokratiskt och det slutade med att jag var lika ensam som innan. Usch säger jag bara. Och jag har sprungit som en gnu hela dagen. HELA DAGEN.


Kom inte iväg från jobbet tid heller, så jag missade gympan.   MEN... Jag tog mig till gymmet i alla fall: 45 min på cykel och 30 min på den där konstiga joggmaskinen. Eller vad det  nu e. Och det kändes mycket bättre än förra gången. Hatar fortfarande dagiskänslan dock. Huuu.   Så 75 minuter!! Inte illa. Tycker jag.


Imorrn har vi nån skum jävla kurs, som dom hade tänkt att vi skulle jobba mellan sittningarna??? Weird. Men sant.


Nu måste jag sova.   

Av blajblaj - 26 januari 2012 04:55

...att jag kommer bli sen. Tror jag. Fy fasiken va trött jag var när klockan ringde. Ja, jag är fortfarande trött meeen. Inte så där ögonen faller ihop-trött.


Och jag drömde nåt nu igen. Men jag minns inte. Jävla klock jävel.


Jag hatar att jag e så duktig på att skjuta på saker. Det är ta mig fan en last större än någon annan. Men. Jag har 3 saker jag MÅSTE göra idag, och om jag inte gör dom må jag brinna i helvetet i all evighet ( ja efter att jag har dött av extremt hög ålder och hunnit med allt jag vill göra här i livet förståss ):


1) Skriva ut SA-blanketter

2) Ansöka om ledigt, de datum jag har på lapp i fickan

3) Gå på jympa


Det ska väl inte vara så svårt, va? Men jag vet ju. Allt som kräver minsta lilla ansträngning, liksom bara, försvinner, mirakulöst, ur mitt medvetande. Hrmf.


Dessutom vill jag inte jobba. Men jag skriver det så här litet så det inte känns som så stort gnäll! För jag vet ju det med. Jag är min egen mästare och jag väljer att fortsätta. Bläk.


Det är så det är. Och så är det.


Åh nu kom ja gpå en grej. Hej då. 

Av blajblaj - 25 januari 2012 17:40

Jag vet inte riktigt vad som händer på jobbet. Jag är rädd att den nya har lite dåligt inflytande på mig. Jag kommer på mig själv med att snacka ganska mycket skit med henne. Och hon liksom.. Omedvetet, triggar det. Hon kommer från förskolan, där hon jobbat senaste 10 åren.. Inte bra? Fan, jag är så glad att jag oxå har nån nu, så jag kan liksom inte sluta. Det är inte bra, men va fan?   


Har fått svar från studievägledare oxå: "Hej Jenny du kan komma till mig i *** tisdagen 14:e februari klockan 14.00"


Hmmm? Jag skrev ganska tydligt i mitt första mail: att jag jobbar heltid och INTE kan ta mig till deras drop in tider som är mellan 15-16 nån dag i veckan! Så att ehhh... Nä, men jag ber väl om ledigt då oxå. Mmm, för jag är inte ens anställd än men jag tänker plugga vidare inom ett år, kan jag få ledigt? VA? VA? VA? Blir lite trött, eftersom jag VERKLIGEN vill ha hjälp! Men. Ok det löser sig. Eller hur?   


Och jag drömde nåt imorse, nåt som jag ville minnas av nån anledning. Men det är borta.


Och vad gör DU i mina tankar? Jag kan inte sluta tänka på dig och det är jättekonstigt. Jag vill att du flyttar ut nu. För det är som det är. Och så är det.


Världen är upp och ner. Bara så du vet.   

Av blajblaj - 25 januari 2012 05:04

Så har jag suttit och laddat upp bilder på helgon!? Why, one can wonder... Men, men nu är det gjort. Lite mer kaffe och så spurta fram smink etc.


Imorrn ska jag träna jumpa på friskis. Det kan nog bli en nit, men jag tänker i alla fall ha testat INNAN jag dissar det. Skulle egentligen gått idag men, det fanns bara "medel" och det tror jag fan inte pallar! Heheheh  


Bara ett litet somethingSomething värt att titta på när man gillar family guy, ( ja och American dad, men det har jag liksom aldrig fastnat för) http://www.planet-familyguy.com/pfg/?s=downloads  Men likie. Den verkar ganska gammal och ouppdaterad, men va fan. Vill man köpa går det säkert bra.    


Ok, dags o jobbe.      

Av blajblaj - 24 januari 2012 19:54

Jag hade skrivit grejer här. Och lagt in en musikvideo. Men jag har av okända anlendingar blivit censurerad. Skumt. Speciellt eftersom jag skrev om progg och knark och sprit. Hmmm. Hahahah Ska testa lägga ut videon igen.




Dagens gastronomiska höjdpunkt: nudlar med kycklingsmak och frukostknäcke. Intages i STORA mängder.


Jag tycker så mycket om den nya. Det är redan 1000 gånger bättre. ALLT. Hon gillar mig oxå! Vilket är så SKÖNT. Så jävla skönt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards