blajblaj

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av blajblaj - 1 januari 2016 01:43

Jag är inte ok. Jag vill vara det men är det inte. Jag låter mig själv vara ledsen inatt. Jag vet inte men jag känner att jag måste det. Jag vill inte vara ledsen och jag vill inte gråta och jag vill inte vara så här negativ. Men det går inte. Det är som det är. Som fantastiska Stina sa: oavsett vad året för med sig så kommer det bli bättre. Det kommer gå över.

Kvällen har i övrigt varit superfin! Jag är så jävla glad för dom människorna jag har här. Och jag är glad att dom står ut med mig... ? Vi hade glittriga kläder och jag gjorde ett tappert försök att ha skyhöga glittriga klackar på mig. Dessvärre bor vi i ett land med is och snö. Det gick så där kan en säga. Vi såg som vanligt jättefina fyrverkerier men efter det gav jag upp. Tog mig till hotellet, och ligger nu sen nån timme tillbaka, i sängen och har för andra natten i rad satt igång Harry Potter... Känner mig hollywoodesk för så fort jag får en gråtattack tar jag näsdukar från en klenexhållare. Hehe... Det går att skratta åt i pauserna. Annars är det inte så kul.

Jag har några önskemål för det här året:

1. Ta dykcert
2. Komma över P.
3. Köpa en bil
4. Hitta ett bra sommarjobb
5. Göra en tatuering (helst bläckfisken)

Kanske fyller på mer senare.. Nu ska jag somna tillsammans med den enda man som aldrig gjort mig besviken... Gonatt och Gott Nytt År..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards