blajblaj

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av blajblaj - 13 januari 2016 11:07

Alldeles nyss fick jag den där känslan som jag får ibland... Det va längesen nu, men idag kom den alltså! Jag älskar mitt liv.

Jag vet att det övergående men jag fan älskar när den känslan rusar genom min mage. ? Det finns hopp.

Av blajblaj - 13 januari 2016 07:34

Filmen blev klar och uppladdad på vår skolsida igår. Sen påbörjade jag bonusmaterialet men det går åt helvete. Jag har ingenting att skriva, kan inte komma på hur filmjäveln ska kunna användas och ja, helt ärligt är jag trött. Så färbaskat trött. Har som sagt haft huvudvärk i typ 4 dagar i sträck nu. Treo hjälper inte men jag har börjat ta nässpray innan jag går och lägger mig och den hjälper. Det är väl för att jag gråter (inte så mycket nu då, men jag har ju gråtit så jävla mycket senaste tiden) och så blir jag täppt och så blir det tryck i bihålorna. OCH jag spänner mig, nacken är som en bågsträng och det ger ju mig migrän, det ver jag ju, det är sen länge.


Bloggplatsen är helt hackig och det tar typ cepelång tid att skriva och det bara laggar, det är skitstörigt. Jag vet att jag har sagt det många gånger och det har Stina också, jag borde byta portal. Men det är svårt och jag orkar inte... Hrmf. Men bloggplatsen är inte 100% alltså. För att uttrycka mig milt.


Emma tjatade på mig för några år sen, och i och med att jag såg en trailer på en ny säsong OCH att Stina skrev om det på instagram så har jag nu gjort slag i saken: jag har fått hem X-Files säsong 1 + 2!! Såg piloten och första avsnittet igår. Det är FAN GRYMT. 90- talet hade en hel del höjdpunkter, X-files var en av dom. Så nu ska jag ligga i soffan och nörda ner mig i den serien. The truth is out there! GRYMT!!!


Två nya mantran: Peter var inte rätt för mig. Det kommer något bättre.


Over n´out   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards