blajblaj

Alla inlägg den 30 januari 2016

Av blajblaj - 30 januari 2016 09:48

Även om jag, som student, har jävligt mycket fritid, så är det något specielt med helgen. Jag bara älskart. Har börjat lördagen med att sticka klart sockan och påbörja en ny... Det blir en variant jag aldrig har gjort förr, och det är ju alltid kul... Tror den är snabbstickad om inte annat.. Hehe. Men det ska nog bli en present så jag ska inte prata alltför mycket om det. 


Försökte mig på att rensa datorn i gårkväll. Tog bort en massa skit och säkert en del som inte var det. Heheh, jag kan ju inget om sånt där och har gjort fel förr. Men å andra sidan går jag ju bara och väntar på att datorn ska krascha så då gör det ju inget om jag försöker. Kraschar den så är det så. Hehe... Den verkar ha blivit något snabbare, och jag tror det bästa var att jag tog bort AVG. Hade laddat ner nån free trial grej och det var nog den som gjorde datorn så superseg. Vill ha AVG, för det är bra, men det ska vara AVG free. Mmm. Nu vet jag. 


Handledningen gick sådär. Jag hade missförstått litegrann, men å andra sidan har vi tre veckor på oss att göra det denna gången så jag tror jag hinner. Men det slutar nog i alla fall med att jag sitter sista dagen och stressar. Som vanligt. Haha.


Jag funderar på att försöka sätta upp vävstolen idag. Ska plocka undan lite i köket och så ha den där. Det skulle vara så nice att kunna sitta och väva på kvällarna... Varva vävning med X-Files. Mmmmm... Drömliv. Hehe... Eller så hamnar jag bara i soffan och degar. Det är en trolig utgång. Idag har jag ett lugn i magen. Det känns ok, nästan bra och det är ju antagligen bara att njuta så länge det varar. Om lite mer än vecka ska jag göra provdyket. Jag är superpeppad och hoppas jäkligt mycket på det här. Som en ny hobby. Men vi får se, Först provdyk, sen känna efter. Det är ju en dyr hobby, som jag inte kommer kunna hålla på med överdrivet mycket och då är det kanske bättre att lägga pengarna på annat? VI får se hur det utvecklar sig.


Nu ska jag ta en liten paus och dra igenom ett X-files. Sen vävstol?? Ajö     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards