blajblaj

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av blajblaj - 3 januari 2016 23:00

Alltså... Det måste gå över. Det har varit en tung dag och nu på kvällen fick jag fan nog. Jag vet att jag inte är färdig men jag måste börja tänka att jag kommer bli det. På riktigt. Och ja jag vet att jag har sagt det tidigare men jag måste liksom ändra mig fundamentalt. Jag måste börja göra saker. Det är klart som fan att jag ligger gräver ner mig i det här och gråter sönder mig när jag liksom inte ger hjärnan nåt annat att tänka på. Och ja det är jobbigt. Alla känslor jag har är skitjävla pissjobbiga! Men det kommer inte göra saken bättre att jag fastnar i dom. Måste ta mig ut i skogen. Det gör jag ju jämt! Varför inte nu? Och jag ska skriva en lista på kreativa saker jag behöver till lägenheten, med nya gardiner som nr 1. Och sen ska jag göra dom. Och varför inte försöka bygga ihop vävstolen? Sticka klart dom 2 grejer jag håller på med. Fortsätta på mormorsrutefilten! Fortsätta med lådan jag bränner frukter på... ? Jag måste sysselsätta mig. Sen säger det bara vips och så är det sommar och jag ska hitta en liten skrotbil och vara så mycket jag kan ute på landet. Jobba nånstans, förhoppningsvis inte på Siggesta men kanske.. ? Och förhoppningsvis blir det en bättre sommar än förra vädermässigt! Eller inte, och så regnar den bort. Oavsett så kommer det ha gått mer tid. Jag behöver den där jävla tiden...

Nu ska jag sova. Godnatt

Av blajblaj - 3 januari 2016 09:13

Nu ska jag fylla min hjärna med plugg. Helst istället för att ligga och grina över en person som inte vill ha mig och ändå inte är värd min tid och energi. Men, ja.. Så kommer det ju inte bli. Jag har dock JÄVLIGT mycket att göra så sysslesatt kommer jag iaf vara. Allra först måste jag läsa kurslitteraturen. Det får bli dagens uppgift. Sen måste jag komma på ett tema till mitt historieupplägg som ska göras FÖR HAND, måla och teckna och skriva... Likadant som förra kursen. Tänker nog koncentrera mig på kvinnsen igen. Det är nice. Sen måste jag göra "flipped classroom". Mmmm... Jag har INGEN aning om vad jag ska göra men det får bli sist. Tror jag. Eller ja, det borde nog göras samtidigt som historiegrejen.. Hrmf. På fredag har jag handledning kl 9.00 Det blir bra. Måste bara ha NÅGOT att visa då. Det behöver inte vara klart och färdigt. Handledning för flipped har jag ingen aning om när det ska ske? Hmm...


Har fått hosta sen jag kom hem. Jag tror fan det är nåt mögel eller nåt här hemma. Vet att jag har sagt det förut, och jag borde verkligen kolla upp det. Men jag har hört lite skräckhistorier om hur hyresvärdar bara skiter i att fixa sånt och OM dom fixar det, höjer hyran som fan... Hrmf. Det är ju ändå inte min lägenhet så varför bryr jag mig?! Usch jag känner mig verkligen arg. Jag vill inte vara arg. Jag vill bara gå vidare... Ok. Nuff. Tänk på nåt annat. Tänk på nåt annat. Det kommer bli bra. Det går över. 


NU ska jag plugga. Wish me luck! 


   

Av blajblaj - 3 januari 2016 00:45

Jag vill inte känna mig så här jävla ensam. Jag vill inte vara så här jävla ledsen. Jag vull inte känna mig så här jävla dum. Dum som trodde att vi hade nåt bra! Och han har bara gått och väntat på att göra slut. "Åååhhh jag är så lycklig"????? Wtf!! Jag hatar att jag inte fattade. Jag hatar att jag känner. Att jag har känslor. Jag vill bara släppa taget och gå vidare. Jag vill inte ge honom min energi. Han bara... Gav upp. Utan förvarning. Utan förklaring.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards