blajblaj

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av blajblaj - 18 januari 2016 07:32

Har spenderat morgonens första timme med att skriva ut schema och lite gojs inför nya kursen. Predumpningen var jag alltid jätteduktig och snabb och förberedde mig typ så fort allt kom ut från lärarna, vilket var minst en, en och halv vecka innan kursstart. Men nu?? Så väck i huvvet. Orkar inte... Men jag har iaf fått tillbaka mitt pyssel i händerna. Har ju inte haft någon inspiration alls fram tills för en vecka sen ingefär. Och efter det har jag stickat klart ett par vantar, fått en socka färdig och påbörjat dess maka, OCH påbörjat en mössa på strumpstickor. Det har jag aldrig gjort förut, jag har alltid gjort mösser på rundsticka men tänkte att det skulle bli lite fint mstrumpstickor istället. Heheh, nörd. Hur som! Det är vad mina händer håller på med just nu... 


Jag tror den här kursen blir riktigt bra. Bland annat: Textiltryck, bygga utställning och två studiebesök. Av en slump köpte jag på mig 3 st helvita tischor från inkclub när jag beställde bläck nu senast, så FÅR vi trycka på vad vi vill har jag ju iaf det förberett. Men, ja allt visar sig efter idag.

 

Hoppla, nu kollade jag schemat ÄNNU noggrannare och det a rtur, vi börjar nämligen 10 idag! Trodde det va 9 som vanligt! Heheh, hade varit så jävla jobbigt att åka in för tidigt. Hrmf. Vi ska ha workshop med två av våra lärare och det brukar bli bra.

 

Ska nog fan kolla ett avsnitt x-files och sticak lite innan jag drar! Ajöss   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards