blajblaj

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av blajblaj - 20 januari 2016 06:49

Jag vill bara sova. Sova och sticka. Men mest sova. Jag är så jävla trött på det. Jag försöker skylla på att inte nog med att jag är dumpad, det är vinter också. Men så tänker jag på förra vintern och nog fan va jag ute i skogen?! Kan inte minnas riktigt men, jag är ganska säker på att det hände lite då och då iaf. Men ok. Skit samma. Det är som det är. Och i år behöver jag sova. Är bara så trött på att, är han inte det första så är han det andra jag tänker på när jag vaknar. Jag är trött på att ha honom i min hjärna och även om jag märker att det blir bättre och bättre, och att det går längre mellan ledsamheterna så är han fortfarande där. Jag vill radera de senaste 3½ åren. Det låter kanske hårt. Men så är det.


Idag ska vi ha lektionen vi skulle haft igår. Dessutom är vi ett gäng som ska åka till formex mässan. Det blir nog en bra dag. Om jag inte bara va så jävla trött. Ajöss 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards