blajblaj

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av blajblaj - 14 januari 2016 08:24

Idag viger jag helt åt X-Files. Hela dagen. Eller, nja, jag borde gå ner och handla, fast... Det är inget jag verkligen behöver. Frysen är full med mat, jag har typ 3 matlådor och fortfarande lite mjölk. Och kaffe. Nä, handling får bli någon annan dag. Eller just ja, det va treo och nässpray jag behövde! Hmmm... Det är ju det som gör att jag blir av med huvvevärken... Hmmm... Asch. Går jag ner så går jag ner. Annars går jag inte ner. Hehe


Måste bara komma ihåg att kolla folks grejer på skolsidan. Så jag är lite förberedd imorrn. Måste vara det för att ta fokus från min egen skit, hahah... Eller nja, skit och skit, men det är inte helt genomtänkt. Jag drar fram jag har blivit lämnad-kortet i värsta fall. Men efter imorrn är det slut med den här kursen. Så jävla skönt. Jag kommer för alltid koppla ihop grafisk design med dåliga känslor. Tur att jag inte gillade det innan... Nästa kurs handlar om material hållbarhet och utställningmetod!! Och vi ska vara i tygverkstaden och hålla på med bla screentryck! Jag älskart redan. I flera veckor ska vi vara där. Och sen ska vi bygga utställning. Wow. Och sen ska vi ha utställning. Wow. Hihi... Det känns nästan som vi går på konstfack...    


Igår stickade jag klart vanten jag hållt på med ett tag. Den blev såklart mindre än den första jag gjorde och jag funderar allvarligt på hur jag ska bli bättre på att göra LIKADANA vantar!?? WTF liksom. Jag måste skriva exakt antal varv och när jag stickar tummen och allt sånt. Hrmf. Ska fortsätta på ett par sockor som jag påbörjade ungeför samtidigt som vantarna. Och sen virka mormorrutor oxå, så jag får den där filten nån gång... Eller ska jag göra en poncho? Hmm... Eller är det att go straight into spinsterhood?: 


Vem vet, det ser inte så tråkigt ut!! Hahaha... Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards