blajblaj

Alla inlägg den 5 januari 2016

?

Av blajblaj - 5 januari 2016 22:39

Ligger i sängen och ska precis sätta på nån form av sovfilm. Insåg helt plötsligt att jag inte har gråtit idag. Det har varit nära men... Nix. Ingen gråt.

???

Ja vad ska jag säga? Yey? Det är första gången på åtta och en halv vecka. Jag har alltså gråtit VARJE DAG sen p lämnade mig. Sjukt. Jag visste ju att det skulle komma bättre dagar. Men å andra sidan har den här dagen inte varit direkt bättre på det sättet... Bara ingen gråt. Känns underligt på ett.. Underligt sätt.

Godnatt

Av blajblaj - 5 januari 2016 10:55

Jag har kört fast så hårt. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva/rita/filma om. Alltså. Det står helt still. VI ska utgå från kurslitteraturen men allt är så JÄVLA TRÅKIGT ( läs: en jävla massa gubbar som älskar varandra och allt dom själva gör, SNARK!) Det finns inget som tilltalar mig i det jag har läst. Behöver handledning. Och ja, då är det kanske så att jag måste vara "ledig"... Hmmm... Postmodernismen är jävligt skitnödig och jag gillar´t INTE. Det är mycket roligare att lyssna på Nationalteatern och blogga/spela/instagramma...


Va nere och hämtade mina paket också, fixade lite mormorhjälp och handlade. Det va svinkallt ute och det är lite av snöstorm faktiskt. Vill verkligen inte gå till skolan, för då måste jag gå ut. Fast jag vill också VERKLIGEN gå till skolan, för då får jag gå ut och tänka på annat. Mmm. Komplext. Vill vara ledig jämt. 


Jag tror att mina tårar tog slut igår. Och nu är jag rädd att jag aldrig mer kan bli kär. Jag vet inte om jag någonsin kommer lita på någon igen. Jag vet att jag är en dramaqueen, men det känns så. Det tog liksom bara stopp och... Ja. Stopp. Nu håller jag på att börja gråta när jag pratar om det, men jag tar ett djupt andetag och så går det över. Fan vet om det kommer hålla i sig. Vet inte om jag vill att det ska hålla i sig. Det är som att alla mina farhågor om att bli lämnad liksom bara slog in. Jag har inte tagit P förgiven, det har jag faktiskt inte... Jag har nog snarare drivit honom ifrån mig, genom att hela tiden tänka att han kommer lämna mig. Att han inte älskar mig. Att han inte är kär i mig. Att han... Skit samma. Inget spelar någon roll ändå. Inget ändrar det som sker och har skett. Jag ska söka jobb på ett tåg. Hoppas på sommarjobb. Allt löser sig. Jag har alltid mig.


Säger som Sam i Sex and the city: I love you to, but I love ME moore.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards